Ogłoszenie z dnia 24.01.2017 r. Nabór na stanowisko Specjalista ds. Technicznych

Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym

  1. Nazwa i adres jednostki:

Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, 16-300 Augustów Wojska Polskiego 54

  1. Stanowisko:

Specjalista ds. technicznych

  1. Wymagania niezbędne na zajmowanym stanowisku:

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo lub inne odpowiednie do uzyskania niżej wskazanych uprawnień budowlanych,

  • posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń lub równoważne, wydane na podstawie ówcześnie obowiązujących przepisów,

  • posiadanie co najmniej 4 letniego stażu pracy,

  • bardzo dobra znajomość zasad kosztorysowania i weryfikacji kosztorysów w szczególności znajomość Rozporządzenia w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, obsługa programu do kosztorysowania (typu Rodos, Norma itp.),

  • znajomość zasad projektowania dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich w szczególności znajomość Rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, obsługa programu typu CAD (typu AutoCAD, BricsCAD itp.),

  • znajomość Ustawy o drogach publicznych, rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Ustawy Prawo Budowlane, Ustawy o ochronie przyrody,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • prawo jazdy kat. B

  • biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet Office).

  1. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość Ustawy Prawo o ruchu drogowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Ustawy o finansach publicznych,

  • znajomość obsługi oprogramowania do gromadzenia, analizy oraz wizualizacji informacji drogowej (typu RoadMan),

  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,

  • komunikatywność oraz umiejętność współpracy w zespole,

  • odpowiedzialność i sumienność,

  • wysoka kultura osobista,

  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

  1. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku, m.in.:

  • Realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych związanych z budową, przebudową i remontami dróg w zakresie przygotowania , nadzoru nad realizacją oraz zakończenia i odbioru zadań.

  • Opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

  • Opracowywanie projektów planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich.

  • Realizacja zadań w zakresie badań i analiz inżynierii ruchu.

  • Zlecanie wykonywania dokumentacji technicznych oraz robót drogowo mostowych przy zastosowaniu przewidzianych ustawą trybów udzielania zamówień publicznych.

  • Przygotowanie dokumentacji do celów udzielania zamówień publicznych.

  • Udział w pracach Komisji Przetargowej.

  • Sporządzanie umów z wykonawcami wyłonionymi w poszczególnych trybach zamówień publicznych.

  • Udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, skargi i zażalenia kierowane do Sekcji Technicznej.

  • Bieżąca kontrola stanu dróg, ulic, mostów i przepustów.

  • Prowadzenie ewidencji dróg, mostów, przepustów oraz ich stanu.

  • Kontrola robót prowadzonych w pasie drogowym i czuwanie nad przestrzeganiem przepisów porządkowych na drogach przez osoby zajmujące pas drogowy.

  • Dokonywanie objazdów dróg i mostów.

  • Sporządzanie planów wycinki drzew.

  • Składanie wniosków do projektów planów rocznych rzeczowo-finansowych.

  • Sporządzanie decyzji i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.

  • Przygotowywanie dokumentacji i branie udziału w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

  • Sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad.

  • Doraźna kontrola robót letniego i zimowego utrzymania dróg, dokonywana na polecenie Kierownika Sekcji Technicznej.

  • Przestrzeganie dyscypliny pracy.

  • Troska o prawidłowe eksploatowanie i ochronę powierzonego mienia.

  • Wykonywanie innych zadań wskazanych przez przełożonego.

  1. Warunki pracy na danym stanowisku :

  • Etat-8 godzin.

  • Miejsce pracy: 16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 54.

  • Praca wymaga przemieszczania się samochodem służbowym.

  • Powiatowy Zarząd Dróg nie posiada pojazdu samochodowego przystosowanego do poruszania się przez osobę niepełnosprawną.

  • Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

  • Praca w budynku piętrowym bez windy, usytuowanie stanowiska pracy na drugim piętrze.

  • Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. Własnoręcznie podpisany list motywacyjny.

  2. Wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (proszę o wpisanie telefonu kontaktowego i adresu email)

  3. Własnoręcznie podpisane oświadczenia o:

  1. nieposzlakowanej opinii;

  2. niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);

  3. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;

  4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z2014r„ poz. 1202);

  5. o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku Starszego referenta ds. technicznych.

  6. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.

  1. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

  2. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i umiejętności zawodowe (np. referencje z poprzednich miejsc pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach itp.)

  3. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

  4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202).

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

  • wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać w terminie do dnia 10.02.2017 r. do godz. 15.00.

  • dokumenty, które wpłyną do Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

  • miejsce składania dokumentów:

Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, 16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 54, sekretariat Dokumenty należy umieścić w kopercie oznaczonej: „Dotyczy naboru na stanowisko: „Specjalista ds. technicznych "

10. Dodatkowe informacje:

1. Wszelkie informacje dotyczące naboru będą zamieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej (http://pzd-augustow.pbip.pl/) oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie,

2. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie selekcji końcowej,

3. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych:

a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie,

b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu i nie będą udostępniane innym podmiotom,

c) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,

d) podanie danych osobowych jest dobrowolne.

11. Postanowienia końcowe:

Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie może w każdym czasie przerwać lub odwołać nabór na wolne stanowisko urzędnicze albo unieważnić procedurę naboru w przypadku gdy stanowisko będzie mogło być obsadzone przez pracownika już zatrudnionego u pracodawcy (tzw. nabór wewnętrzny), jeżeli okaże się, że Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie nie ma wolnego stanowiska urzędniczego lub z innych ważnych przyczyn.

 

Augustów, dnia 24.01.2017 r.

Dyrektor

Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie

inż. Daniel Hiero

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie

Data wytworzenia: 2017-10-12

Wprowadzający: Mariusz Markowski

Data modyfikacji: 2017-10-12

Opublikował: Mariusz Markowski

Data publikacji: 2017-10-12