Ogłoszenie o sprzedaży

Przetarg ofertowy na sprzedaż samochodu ciężarowego FIAT Ducato 120 Multi Jet

Augustów, dnia 10.03.2020 r.

 

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY

 

Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów

ogłasza pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż

samochodu ciężarowego FIAT Ducato 120 Multi jet

 

  1. Opis przedmiotu sprzedaży:

 

Marka, typ, model: FIAT Ducato 120 Multi jet

Numer fabryczny - identyfikacyjny VIN: ZFA25000001707590

Rok produkcji: 2009

Dane silnika: 2287,00 cm3 /88,00 kW

Całkowity przebieg 176 tys. km

Rodzaj pojazdu / typ nadwozia: ciężarowy/7 miejsc

Rodzaj paliwa: Diesel

Data ważności badania technicznego: 06.02.2021 r.

 

  1. Cena wywoławcza za przedmiot sprzedaży: 19 000,00 zł. brutto (wraz z podatkiem VAT), (słownie zł: dziewiętnaście tysięcy 00/100).

 

 

  1. Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej: 1900,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dziewięćset 00/100) należy wpłacić na konto:
    Pekao SA  Nr  86 1240 5211 1111 0010 2990 1299

 

Wadium wpłacone przez nabywcę, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone.

Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku gdy uczestnik, który przetarg wygrał uchyli się od zawarcia umowy.

 

  1. Bliższych informacji dotyczących przedmiotu sprzedaży udziela Pan Ryszard Ostapowicz pod numerem telefonu (087) 643-49-20 lub 795 574 656.

Zainteresowani winni zapoznać się z przedmiotem przetargu, który można oglądać na terenie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. Wojska Polskiego 54 w Augustowie w dniu 01.04.2020 r.  w godzinach od 9°° do 13°° lub w innym terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 795 574 656.

 

  1. Oferty w zamkniętych kopertach z  dopiskiem „Oferta na kupno samochodu ciężarowego FIAT Ducato 120 Multi jet” należy składać w terminie do dnia 02.04.2020 r. do godz. 10:00
    w sekretariacie siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie przy ul. Wojska Polskiego 54.

Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2020 r. o godz. 10:15 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie przy ul. Wojska Polskiego 54.

 

  1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia składania ofert.

 

  1. Oferta powinna zawierać:

- imię, nazwisko lub nazwę oferenta,

- adres zamieszkania lub siedziby oferenta,

- numer PESEL i NIP oferenta,

- oferowaną cenę,

- oświadczenie oferenta o zapoznaniu się ze stanem technicznym przedmiotu sprzedaży.

- oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z warunkami przetargu oraz że przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń.

 

  1. Nabywca zobowiązany jest do wpłacenia oferowanej kwoty w terminie 7 dni od daty wystawienia przez Sprzedającego faktury VAT.
  2. Z osobą /firmą/, która zaoferuje najwyższą cenę, zostanie zawarta umowa o sprzedaży pojazdu. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia i okazaniu dowodu zapłaty.
  3. Zastrzega się:
  4. Możliwość odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny oraz zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
  5. Prawo swobodnego wyboru oferenta, jeżeli uczestnicy zaoferują tę samą cenę.
  6. Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie nie bierze odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  7. Przedmiot sprzedaży nie podlega reklamacji.

 

Wszelkie koszty związane z przeniesieniem prawa własności ponosi nabywca.

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie

Data wytworzenia: 2020-03-10

Wprowadzający: Joanna Urbanowicz

Data modyfikacji: 2020-03-11

Opublikował: Joanna Urbanowicz

Data publikacji: 2020-03-10