OGŁOSZENIE o sprzedaży materiałów pochodzących z rozbiórki

OGŁOSZENIE

o sprzedaży materiałów pochodzących z rozbiórki

 

Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie ogłasza przetarg nieograniczony ofertowy na sprzedaż płyt betonowych sześciokątnych pozyskanych z rozbiórki podczas realizacji zadania „Centrum komunikacyjne Augustowa - rozbudowa i przebudowa strategicznych ulic powiatowych”- Rozbudowa ul. Kopernika w Augustowie.

            Przedmiotem oferty są płyty betonowe sześciokątne „trylinka” w szacunkowej ilości około 33 000 szt. (ok. 3 700 m2) przy czym oferent zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną
w celu samodzielnego zapoznania się z ilością i stanem materiałów oraz uwzględnić powyższe
w oferowanej cenie.

Cena wywoławcza oferowanego materiału wynosi 81 585,90 zł brutto (66 330,00 zł netto + 23% VAT).

 

  1. W przypadku sukcesywnego odbioru materiału podczas rozbiórki i po wcześniejszych uzgodnieniach z wykonawcą robót, możliwy jest załadunek bezpośrednio na środki transportu kupującego.
  2. W przypadku odbioru materiału z miejsca składowania do zadań kupującego należeć będzie odbiór i załadunek przedmiotowych płyt sześciokątnych we własnym zakresie wraz z uporządkowaniem terenu po zakończeniu prac, w terminie do 7 dni od daty uiszczenia kwoty sprzedaży (brutto) trylinki.
  3. Ze względu na to, iż podana ilość przedmiotowego materiału jest oszacowana, może ona różnić się co do stanu rzeczywistego, z tego względu oferent zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną w celu samodzielnego zapoznania się z ilością i stanem materiałów oraz uwzględnić powyższe w oferowanej cenie.
  4. Materiały będą rozbierane mechaniczne i przekazywane nieposortowane i nieoczyszczone bezpośrednio z miejsca rozbiórki.
  5. Szczegółowe informacje uzyskać można w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg
    w Augustowie, ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów lub telefonicznie (87) 643 49 20 lub (87) 643 54 54.
  6. Osoby zainteresowane zakupem winny złożyć pisemną ofertę cenową według formularza stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.
  7. Sprzedający wymaga wpłaty wadium w wysokości w wysokości 10% ceny wywoławczej netto tj. 6 633,00 zł brutto na rachunek bankowy Powiatowego Zarządu Dróg
    w Augustowie: Pekao SA  86 1240 5211 1111 0010 2990 1299
    W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko lub nazwę oferenta i nazwę materiału(-ów) którego(-ych) dotyczy wadium.
  8. Dokument stwierdzający wpłacenie wadium należy dołączyć do oferty.
  9. Oferty niezabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone.

 

  1. Wadium zwracane jest niezwłocznie po rozstrzygnięciu lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem, że:
  • wadium wniesione przez oferenta, który wygrał zalicza się na poczet ceny nabycia,
  • wadium nie podlega zwrotowi gdy:
  • oferent, który wygrał przetarg, uchyli się od zakupu,
  • sprzedaż stała się niemożliwa z przyczyn leżących po stronie oferenta.

 

  1. Oferty należy składać w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Augustowie,
    Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, sekretariat do dnia 20 kwietnia  2022 r. 
    do godz. 09:00
    w zaklejonej kopercie z napisem „OFERTA NA MATERIAŁY
    Z ROZBIÓRKI”.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie PZD w tym samym dniu o godz. 09:15.
  3. Kupujący składa ofertę na całkowitą ilość materiałów, nie ma możliwości dzielenia zakupu.
  4. Podlegają odrzuceniu oferty:
  • które mimo wzywania oferentów do dokonania poprawienia błędów i braków formalnych lub rachunkowych w złożonych ofertach, nie zostały uzupełnione
    lub poprawione do terminu ostatecznego składania ofert.
  • zawierające cenę oferowaną niższą od wywoławczej.
  • oferty na część ilości z danej pozycji zostaną odrzucone.
  1. Kryterium wyboru ofert: najwyższa cena.
  2. W przypadku złożenia kilku ofert z identyczną ceną dla danej pozycji zostanie przeprowadzona aukcja ustna bezpośrednio po otwarciu ofert.
  3. Sprzedający zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za stan materiałów ich wady oraz proces ich rozbiórki.
  4. Nabywca jest zobowiązany zapłacić całkowitą cenę nabycia, po wybraniu oferty zawierającej najwyższą cenę, do 7 dni od otrzymania faktury.
  5. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy będzie następowało sukcesywnie w miarę prowadzenia robót rozbiórkowych.
  6. Sprzedający zastrzega sobie prawo wyboru najkorzystniejszej dla niego oferty, wycofania przedmiotu sprzedaży oraz unieważnienia niniejszego postępowania w całości bądź części bez podania przyczyny.

 

Augustów, dnia 12.04.2022 r.

 

 

 

 

 

 

Zatwierdzono w dniu:

12.04.2022 r.

Daniel Hiero

Dyrektor PZD w Augustowie

 

 

 

 

 

 

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg

Wytwarzający/odpowiadający: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie

Data wytworzenia: 2022-04-13

Wprowadzający: Joanna Urbanowicz

Data modyfikacji: 2022-04-13

Opublikował: Joanna Urbanowicz

Data publikacji: 2022-04-13